عنوان بنر
هاست رايگان هاست رايگان

شرکت مهندسان جوان رایانه ساز نورالهدی

DEPARTMENT OF COMMERCE NOOROLHODA

با سلام .شرکت مهندسان جوان رایانه ساز نورالهدی نمایندگی گوشی های لنوو و شرکت نداگستر در اصفهان.با توجه به اینکه گوشی های لنوو در اول راه معرفی خود می باشند و قیمت های بسیار مناسبی نسبت به امکانات خود دارند در نظر داریم تا محصولات خود را با قیمت مناسب جهت عرضه در سطح استان اصفهان و دیگر استانها ارائه نماییم.
لازم به ذکر است سایت این مجموعه تا چند ماه آینده راه اندازی می شود و شما می توانید از این پس مشخصات و اطلاعات محصولات مورد نیازتان را از این سایت تهیه نمایید.
با تشکر
مدیریت شرکت مهندسان جوان رایانه ساز نورالهدی

طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۳ ب.ظ

۹ چیزی که باید در مورد ویندوز ۱۰ بدانید 2

۱- چه زمانی می توانم به روز رسانی کنم؟ ویندوز ۱۰ چه قیمتی خواهد داشت؟

ویندوز ۱۰ در تاریخ ۷ مرداد عرضه جهانی خواهد شد. کاربرانی که هم اکنون از ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ استفاده می کنند، می توانند در یک سال پس از عرضه ویندوز ۱۰، به روز رسانی ها را به صورت رایگان دریافت کنند. اما اگر از نسخه های قدیمی تر ویندوز استفاده می کنید، می بایست ویندوز ۱۰ را خریداری کنید و باید برای نسخه Home آن ۱۱۹ دلار و برای نسخه Pro آن، ۱۹۰ دلار بپردازید.

مایکروسافت در هفته گذشته تبلیغاتی را به صورت اعلانیه برای دارندگان ویندوز ۷ و ۸.۱ به نمایش در آورد و در آن از این کاربران خواسته شده بود که ویندوز ۱۰ را رزرو کنند تا هنگامی که ویندوز ۱۰ عرضه شد بتوانند آن را دریافت کنند.

۲- من از رایانه رومیزی، تبلت و گوشی ویندوزی استفاده می کنم، ویندوز ۱۰ بر روی آن ها چگونه است؟

مایکروسافت در هنگام عرضه ویندوز ۱۰ اعلام کرد که این نسخه از ویندوز، نهایت همگام سازی را برای دستگاه های ویندوزی به ارمغان می آورد و هدف شرکت این است که یک ویندوز واحد بسازد. ویندوزی که به راحتی بر روی همه گجت های ویندوزی اجرا شود.

ویندوز ۱۰ قابلیتی دارد که به آن Continuum می گویند. ویندوز ۱۰ با استفاده از این قابلیت می تواند تشخیص دهد که شما از چه نوع دستگاهی استفاده می کنید. اگر از کیبورد و ماوس استفاده کنید، با ویندوز ۱۰ کامل مواجه می شوید اما اگر از دستگاه هایی با صفحه نمایش لمسی استفاده کنید، رابط کاربری ویندوز با توجه به نوع دستگاه شما تغییر یافته و شما با ظاهر تبلت آن مواجه می شوید. در حالت تبلت صفحه استارت ویندوز برای شما نمایان می شود اما در حالت دسکتاپ شما منوی استارت را می بینید.

در دستگاه هایی که هم از کیبورد استفاده می کنند و هم صفحه لمسی دارند، مانند نسل جدید سرفس ها (۳ و پرو ۳) رابط کاربری ویندوز دوگانه است. یعنی هم دسکتاپ را خواهید داشت و هم رابط کاربری تبلت را و هر کدام را که بخواهید انتخاب می کنید.

هدف ویندوز بر روی تلفن ها کمی متفاوت است. برای گوشی های ویندوزی نسخه خاصی از ویندوز ۱۰ با نام ویندوز ۱۰ موبایل در نظر گرفته شده است و هم اکنون در مراحل ابتدایی توسعه به سر می برد و زمان عرضه آن پاییز سال جاری میلادی در نظر گرفته شده است. با این که نسخه ویندوز بر روی گوشی ها متفاوت است، اما هدف قابلیت Continuum با دو مورد بالا تفاوتی ندارد! یعنی شما با ویندوز ۱۰ موبایل، یک رایانه تبدیل شونده را همراه خود دارید که با اتصال ماوس و کیبورد و همینطور یک صفحه نمایش بزرگ تر، به یک رایانه تبدیل می شود و در صورت جدا کردن آن ها، شما گوشی ویندوزی پیشین را خواهید داشت.

۳ -آیا دستگاه من توانایی اجرای ویندوز ۱۰ را دارد؟

اگر رایانه شما تنها چند سال سن دارد (به عنوان مثال هم سن ویندوز ۷ است) می تواند ویندوز ۱۰ را نیز اجرا کند. مایکروسافت حداقل سیستم مورد نیاز جهت اجرای ویندوز ۱۰ را چندی پیش اعلام کرد که در زیر آن ها را می خوانیم:

برای به روز رسانی از داخل ویندوز، می بایست بر روی رایانه شما ویندوز ۷ سرویس پک ۱ و یا آخرین آپدیت ویندوز ۸.۱ نصب باشد.
پردازنده: ۱.۲ گیگاهرتز و یا سریع تر
حافظه رَم: ۱ گیگابایت برای نسخه ۳۲ بیتی و ۲ گیگابایت برای نسخه ۶۴ بیتی
حافظه خالی در دسترس: ۱۶ گیگابایت برای نسخه ۳۲ بیتی و ۲۰ گیگابایت برای نسخه ۶۴ بیتی
کارت گرافیک: دایرکت ایکس ۹ و یا بالاتر به همراه پشتیبانی از WDDM 1.0
صفحه نمایش: رزولوشن ۶۰۰×۱۰۲۴

برخی از رایانه های قدیمی در اجرای ویندوز ۱۰ به مشکل بر خواهند خورد و علت آن هم نرم افزار های پیش فرض و مواردی است که بر روی ویندوز ۱۰ نصب هستند. پس اگر شما نیز از رایانه های قدیمی استفاده می کنید و می خواهید که ویندوز ۱۰ را تجربه کنید، می بایست به فکر تعویض رایانه خود باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۶
شرکت مهندسان جوان رایانه ساز نورالهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی