عنوان بنر
هاست رايگان هاست رايگان

شرکت مهندسان جوان رایانه ساز نورالهدی

DEPARTMENT OF COMMERCE NOOROLHODA

با سلام .شرکت مهندسان جوان رایانه ساز نورالهدی نمایندگی گوشی های لنوو و شرکت نداگستر در اصفهان.با توجه به اینکه گوشی های لنوو در اول راه معرفی خود می باشند و قیمت های بسیار مناسبی نسبت به امکانات خود دارند در نظر داریم تا محصولات خود را با قیمت مناسب جهت عرضه در سطح استان اصفهان و دیگر استانها ارائه نماییم.
لازم به ذکر است سایت این مجموعه تا چند ماه آینده راه اندازی می شود و شما می توانید از این پس مشخصات و اطلاعات محصولات مورد نیازتان را از این سایت تهیه نمایید.
با تشکر
مدیریت شرکت مهندسان جوان رایانه ساز نورالهدی

طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۴۶ ب.ظ

هاست چیست؟

هاست چیست؟

طراحی سایت در تبریز

هاست در اصطلاح، به سرور، یا کامپیوتری گفته می شود که توانایی ذخیره و نگهداری فایل های وب سایت شما را دارا می باشد. این فایلها می توانند صفحات وب سایت، عکسها، فایلهای CSS، جاوا اسکریپت و یا هر نوع فایل دیگری باشند.

در عمل، بسیاری از شرکت هایی که خدمات ثبت دامنه را انجام می دهند، خدمات هاست نیز ارائه می دهند. ولی لزوما این به آن معنا نیست که شما پس از ثبت دامنه، بایستی حتما هاست نیز خریداری نمایید. بسیاری از مواقع، یک دامنه خریداری می شود ولی بنا بر دلایلی از آن استفاده نمی شود.

یکی از این دلایل می تواند پارک کردن دامنه برای مدتی کوتاه یا بلند باشد. پارک کردن دامنه به این معناست که شما دامنه ای را خریداری می کنید ولی از آن استفاده نمی کنید. یکی از دلایل دیگر ثبت دامنه و نخریدن هاست می تواند آن باشد که دامنه تنها برای آن خریداری شده است تا فرد دیگری نتواند آن را خریداری کند. دلایل این موضوع نیز متنوع است ولی اکثرا به خاطر جلوگیری از سوء استفاده از نام دامنه است.

برای آشنایی بیشتر در خصوص آنکه هاست چیست، لطفا به مقاله دیگر ما در خصوص سرور مراجعه نمایید. توصیه ما به شما آن است که در خرید هاست بیشتر دقت نمایید و از شرکتی هاست خریداری نمایید که خدمات خوبی را در این خصوص در گذشته به مشتریانش داده است.

همچنین به این نکته نیز توجه داشته باشید که برخی از شرکت های ارائه دهنده خدمات هاست، از قرار دادن مطالبی که خلاف قوانین حق تکثیر است جلوگیری بعمل می آورند. و این موضوع در مواقعی ممکن است منجر به بسته شدن حساب هاست شود.


برگرفته شده از http://www.noyasystem.com/support/webdesign/hosts.aspx

نظرات  (۱)

با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز
وبسایت شما را بررسی نمودم بسیار عالی است
***این یک تبلیغ نیست  یک تقاضا همکاری است ***
سایت گردوی بوانات با تجربه چند ساله در زمینه سلامتی و باغداری نوین در حال فعالیت می باشد
در صورت تمایل به ما بپیوندید
تا بتوانیم در جهت رسیدن به اهدافمان بیش از پیش تلاش نماییم
ما را با عنوان
"گردوی بوانات و سلامتی "
لینک کنید و در پیوند های سایت خود قرار دهید
و به ما اطلاع دهید تا بلافاصله شما نیز لینک شوید
افتخار ما همکاری با شماست
پیشاپیش از همکاری سازنده شما متشکریم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی