عنوان بنر
هاست رايگان هاست رايگان

شرکت مهندسان جوان رایانه ساز نورالهدی

DEPARTMENT OF COMMERCE NOOROLHODA

با سلام .شرکت مهندسان جوان رایانه ساز نورالهدی نمایندگی گوشی های لنوو و شرکت نداگستر در اصفهان.با توجه به اینکه گوشی های لنوو در اول راه معرفی خود می باشند و قیمت های بسیار مناسبی نسبت به امکانات خود دارند در نظر داریم تا محصولات خود را با قیمت مناسب جهت عرضه در سطح استان اصفهان و دیگر استانها ارائه نماییم.
لازم به ذکر است سایت این مجموعه تا چند ماه آینده راه اندازی می شود و شما می توانید از این پس مشخصات و اطلاعات محصولات مورد نیازتان را از این سایت تهیه نمایید.
با تشکر
مدیریت شرکت مهندسان جوان رایانه ساز نورالهدی

طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲ ق.ظ

معرفی و بررسی پاور و منبع تغذیه ایرانی گرین

معرفی و بررسی پاور و منبع تغذیه ایرانی گرین

منبع تغذیه در کامپیوتر، تامین کننده انرژی و برق مصرفی اجزا مختلف کامپیوتر است و از این نظر آن را می توان همانند قلب در بدن دانست. همانطور که قلب خون کافی برای تامین انرژی مورد نیاز بافت های مختلف بدن را به آنها می رساند، منبع تغدیه نیز توان مورد نیاز برای قسمت های مختلف سیستم را تامین می کند و بدون وجود یک منبع تغذیه مناسب و خوب، بهترین قطعات کامپیوتر هم کارایی چندان مناسبی نخواهند داشت. پس همیشه سعی کنید قلبی مناسب برای سیستم خود انتخاب کنید تا قطعات سیستم شما به طور کامل از انرژی کافی بهره مند شوند؛ چراکه حداقل ۳۰ درصد اشکالات و عیوب قطعات سخت افزاری، به نوعی مربوط به انتخاب و نصب پاورهای غیر استاندارد و یا عدم تناسب پاور با سخت افزار مربوطه می باشد. جالب است که اکثر افراد حاضرند با پرداخت هزینه های گزاف، نسبت به خرید و یا ارتقای پردازنده و کارت گرافیک خود اقدام نمایند. درحالی که عدم توجه به تناسب پاور با سخت افزار مربوطه که عموما هزینه آن ۳۰ درصد قیمت یک پردازنده روز و یا یک کارت گرافیک جدید در بازار می باشد، می تواند در بهترین شرایط ، کارآیی و سرعت عمل سیستم ایشان را با اختلال مواجه سازد و در شرایط حاد تر، موجب آسیب این قطعات گردد.

          

در دنیای مدرن امروز استفاده از کامپیوتر تبدیل به الزامات زندگی روزمره ما شده است . در این شرایط داشتن برندی داخلی که توان ارائه محصول در مقابل برندهای معروف  خارجی را داشته باشد بسیار مهم است. شرکت تولیدی سیستمهای اینده سیما از سال ۱۳۷۵ و با عرضه کیس و پاور با نام تجاری گرین GREEN خود را به بازار داخلی معرفی نمود که امروزه از مارکهای معروف و با کیفیت بازار است.

گرین در سالهای اخیر، با تمرکز بر روی افزایش سطح کیفی محصولات خود در زمینه عرضه کیس، پاور و خنک کننده پردازنده ، به موفقیت های بسیار خوبی دست یافته است. البته این کمپانی ، هنوز به مرحله تولید صد در صد نرسیده است و در حال حاضر با سفارش قسمتهای پیچیده محصولات خود به کمپانی های خوشنام جهانی، اقدام به عرضه این کالاها با نام و نشان GREEN در بازار داخلی می نماید. البته در تمام دنیا شرکت های سازنده لوازم الکترونیکی  تمام محصول تولیدی را خودشان تولید نمی کنند ، یعنی قطعاتی مانند ، مقاومت ، ترانزیستور ، سلف ، انواع آی سی ها و تقویت کننده ها و… را از شرکت های تولیدی دیگر تهیه می کنند. به هر حال بخش مونتاژ و تولید بعضی قطعات ساده تر این مارک در ایران انجام می شود.

کارخانه گرین در سلفچگان قم

منبع تغذیه (POWER) : چرا باید یک پاور خوب بخریم ؟؟

اگر یک سیستم کامپیوتری دارید و دارای پاور بی کیفیت و ارزان قیمت است و بدون هیچ مشکل خاصی به کار خود ادامه می دهد ، آیا نیاز به تعویض آن با پاورهای با کیفیت وجود دارد یا نه؟

بله (بدون هیچ تردیدی) به نظر شخصی و تجربه بنده حتما این کار را در اولین فرصت انجام دهید ، فرض کنید همسایه شما در حال جوشکاری است و به علت بار راکتیو وارد شده بر شبکه و عدم مجهز بودن پاور شما به سیستم های محافظ و فیلترینگ قوی  باعث آسیب دیدن سخت افزار آن می شود .

 

راهنمای انتخاب پاور

در مورد خرید یک پاور خوب ، اگر به صورت حرفه ای بخواهید عمل کنید ، باید بسیار ماهرانه عمل کنید ،  عوامل خرید یک پاور خوب به شرح ذیل است : برای مطالعه تفصیلی و کامل به ادامه مطلب رجوع نمایید.

۱٫    تناسب ویرایش پاور با توجه سخت افزار به کار برده شده

۲٫     انتخاب پاور در آخرین مرحله انتخاب قطعات

۳٫     توجه به توان واقعی پاور الزامی می باشد

۴٫        تعبیه حفاظتهای ایمنی در مبانی ورودی و خروجی پاور

۵٫     راندمان و صرفه جویی در مصرف انرژی

۶٫     نوع فن به کاربرده شده

۷٫     عمر مفید پاور یا MTBF

8.    میزان حرارت ایجاد شده پاور و پایداری حرارتی آن

۹٫     ثابت ماندن ولتاژ خروجی

۱۰٫   نویز و ریپل خروجی پاور

۱۱٫    PFC و تاثیرات آن بر هارمونیک های ورودی

۱۲٫   گارانتی معتبر

 

دریافت راهنمای کامل و فنی انتخاب پاور : دانلود

 

بعضی از مزیت های پاورهای ایرانی گرین :

۱-کیفیت بسیار عالی و گارانتی دار بودن محصولات  (کیفیت این محصول توسط اینجانب تسط شده ، و با پاورهای ارزان قیمت و بی کیفیت چینی اصلا قابل قیاس نیست)

۲- صداقت با مشتری و اینکه قدرت حقیقی پاور با مقدار بیان شده شرکت برابر است (طبق گفته فروشندگان و تستهای مجلات معتبر)

۳-تنوع و پاسخگویی به همه نیازهای کاربران

۴-رعایت استانداردهای لازم و استفاده از برترین تکنولوژیهای روز (در این پاورها تقریبا تمامی استانداردها رعایت شده است )

۵-گارانتی دار بودن حتی بیش از ۵ سال در برخی از محصولات  (احتمالا تا پایان گارانتی سخت افزار سیستم به علت قدیمی شدن نیاز به تعویض پیدا می کند )

۶- وجود پاورهای فوق حرفه ای گرین تحت عنوان  OC SERIES

و مواردی دیگر


برای بررسی عملی کیفیت پاورهای گرین، به عنوان مثال، سری Gamingپاورهای گرین در مسابقه ای بین بهترین پاورهای حدود ۹۰۰ وات که توسط مجله عصر شبکه و با حضور نمایندگان شرکتها برگزار شده شرکت کرده است. برگزار کننده مسابقه اینطور می نویسد:

شخصا خیلی دوست دارم تا رقابت یک مارک تجاری خوشنام ایرانی با بزرگان جهانی را از نزدیک ببینم. همیشه پیش خودم فکر می کردم که آیا یک مارک ایرانی، توانایی رقابت با مارک های خارجی سطح بالا را دارد؟ این بررسی قطعا با وجود یک مارک ایرانی، برای من و خیلی از شما ها ، جذاب تر خواهد شد.

و اما نتیجه مسابقه …. بله، گرین به عنوان بهترین انتخاب شده است!

 

بعضی جایزه هایی که شرکت سیاره سبز Green موفق به دریافت آنها شده است :

 

انواع مدلهای پاور گرین

سری OC   یا  (Over Clocking)

سری Gaming

سری  EUیا ( Extra Utility)

سری SP یا (Smart Performance)

سری HE  یا (Hyper Economic)

 

مزایای فنی پاورهاتحت استاندارد جدید:

+ بهره مندی از مدار Active PFC جهت اصلاح ضریب توان و کاهش هارمونیک های جریان.

+  بازدهی بیشتر انرژی جهت کاهش چشمگیر مصرف برق کامپیوتر و مصرف انرژی کمتر از ۱W در حالت آماده به کار.

+ بهره مندی از طراحی Double Forward در ساختار داخلی جهت عملکرد بهتر مدار سوئیچینگ.

+ عمر مفید بیشتر به دلیل کیفیت بالاتر قطعات داخلی و سازگاری بهتر با نوسانات برق شهری.

+ استفاده از سیستم جدید کنترل سرعت فن Advanced STNC که موجب کاهش چشمگیر صدای فن پاور می شود.

+ بهره مندی از سیستم های جدید محافظتی در بهترین سطح عملکرد متناسب با سخت افزارهای جدید.

در جمع بندی نهایی توصیه می کنیم حتما  در درون کیس خود از پاور با کیفیت و تولید داخل گرین استفاده کنید

 

اما قیمت بعضی محصولات در تاریخ ۱۶ آبان ۹۱ به شرح ذیل است (قیمت ها بر حسب ریال است):

گرین Green GP330A     ۸۸۰,۰۰۰       گارانتی: آینده سیما ( گرین )  ۳ سال

گرین Green GP380A  ۱,۰۵۰,۰۰۰        گارانتی: آینده سیما ( گرین )  ۳۷ ماه

گرین Green GP480A  ۱,۴۵۰,۰۰۰        گارانتی:  آینده سیما ( گرین )  ۳۷ ماه

گرین Green GP885B  ۱,۷۷۰,۰۰۰        گارانتی:  آینده سیما ( گرین ) ۵۰ ماه

(قابل توجه است که رقیب خارجی این پاور یعنی کولر مستر UCP 900W که در رقابت از پاور گرین شکست خورد با قیمت ۲۸۲,۰۰۰  تومان عرضه می شود.)

نمایندگیهای فروش گرین در کشور : لینک

در قسمت بعدی به معرفی کیسهای گرین می پردازیم. انشاالله.

راهنمای مفصل انتخاب پاور

۱٫    تناسب ویرایش پاور با توجه سخت افزار به کار برده شده

یکی از مهمترین پارامترهای پاور ، حتی قبل از در نظر گرفتن توان آن ، ویرایش پاور می باشد.جهت سیستمهای امروزی استفاده از پاورهای ویرایش ATX 12V V2.xالزامی می باشد. همچنین توصیه می شود جهت سیستمهای حرفه ای جدید ، از پاورهای تحت استاندارد EPS ، که قابلیت های ویژه ای دارند، استفاده گردد.

۲٫     انتخاب پاور در آخرین مرحله انتخاب قطعات

پاور به عنوان قلب سیستم شما ، می بایست آخرین انتخاب سخت افزاری شما (جهت تناسب توان و قدرت این قلب با سایر اجزای مصرف کننده اش ) باشد . چرا که نوع قطعات انتخابی شما ، تعین کننده میزان مصرف ایشان از پاور خواهد بود. عموم سخت افزارهای امروزی ، به پاورهایی با توان حقیقی حداقل ۴۰۰ وات نیاز دارند و در مورد سخت افزارهای حرفه ای این رقم به صورت تصاعدی افزایش می یابد. همچنین با توجه به تنوع شکل ظاهری و کاربرد هر یک از کانکتورهای خروجی پاور، بهتر است قبل از خرید پاور نسبت به تناسب و هماهنگی تعداد و نوع کانکتورهای مورد نیاز سیستم خود با پاور مورد نظرمان، اطمینان حاصل نماییم.

همچنین اغلب تولیدکنندگان مطرح و کارشناسان جهانی توصیه می کنند که توان پاور شما ، حداقل ۲۰ تا ۳۰ درصد بالاتر از حداکثر توان مصرفی سیستم شما باشد تا پاور شما با ۸۰ درصد توانش کار کند. مطابق استاندارد، عمر مفید و شرایط کارکرد پاورها، تحت ۸۰ درصد لود آنها محاسبه و اعلام می گردد.

۳٫     توجه به توان واقعی پاور الزامی می باشد

متاسفانه بعضی از شرکتهای عرضه کننده یا واردکننده ، پاور ۲۰۰ تا ۳۵۰ واتی خود را با درج اعداد و ارقام نجومی بر روی لیبل های خود (۵۰۰ تا ۱۰۰۰ وات) به بازار داخلی عرضه می نمایند. پیک(Peak) صرفا یک کلمه کاملا بازاری برای ترغیب به خرید می باشد. مثلا عموم پاورها قادرند حدود۳۰ تا۷۰ درصد بالاترازحدتوان واقعی خود را تحمل کنند، آن هم در مدت زمانی محدود و کمتر از یک دقیقه! به این حداکثر توان، پیک یا قله توان می گویند ولی این توان پیک، اصلا و ابدا نباید برای مصرف کننده ملاک انتخاب باشد.

۴.        تعبیه حفاظتهای ایمنی در مبانی ورودی و خروجی پاور

وظیفه و هدف از تعبیه پروتکشن های ایمنی در پاور، جلوگیری از آسیب رسانی پاور به سخت افزار در شرایط خاص است. چرا که این پروتکشنها ، در موارد اضطراری و غیر طبیعی که به هر دلیلی ممکن است برای یک پاور به وجود بیاید، با عملکرد سریع خود می توانند مانع از آسیب سخت افزار شما گردند. توجه شما را به نمونه هایی از این پروتکشن ها و خلاصه ای از وظایف آنها جلب می نمایم:

■ حفاظت در برابر اتصال کوتاه شدن خروجی ( Output Short Circuit Protection )

■ حفاظت در برابر افزایش ولتاژخروجی منبع ازحدی معین (Output Over Voltage Protection )

■ حفاظت در برابر کاهش ولتاژخروجی منبع از حدی معین ( Output Under Voltage Protection )

■ حفاظت در برابر افزایش ولتاژ ورودی منبع از حدی معین ( Input Over Voltage Protection )

■ حفاظت در برابر کاهش ولتاژ ورودی منبع از حدی معین ( Input Under Voltage Protection )

■ حفاظت در برابر کشیدن توان اضافه تر از توان کلی اسمی دستگاه ( Total Output Over Power Protection )

■ حفاظت در برابر کشیدن توان اضافه تر از توان اسمی هر یک از خروجیها ( Output Over Power Protection )

■ حفاظت در برابر بالا رفتن دما از حدی معین . (Over Temperature Protection)

5.     راندمان و صرفه جویی در مصرف انرژی

توجه به راندمان پاور می تواند شما را از پرداخت هزینه اضافی جهت انرژی اتلاف شده ، نجات دهد. همانطور که می دانید در مسیر ورود انرژی تا خروج انرژی از پاور، مقداری از این انرژی به صورت گرمایشی یا الکترومغناطیسی اتلاف می شود. هر چه این میزان اتلاف انرژی کمتر باشد، نشان از کیفیت طراحی مدار و المانهای تشکیل دهنده آن دارد. در بسیاری از موارد یک پاور با راندمان بالای ۸۰ درصد، قادر است هزینه خرید خود را در طول یک تا دوسال اول مصرف، از طریق قبض برق شما جبران نماید. به صورت عموم، توصیه می شود از پاورهای با راندمان بالاتر از ۷۰ درصد ، استفاده فرمایید.

۶٫     نوع فن به کاربرده شده

مبحث خنک کردن (کولینگ) پاور، یکی از مهمترین مباحث در انتخاب پاور می باشد. به صورت کلی پیشنهاد می شود اگر خواهان یک پاور کم صدا هستید، از پاورهایی که یک فن ۱۲ یا ۱۴ سانتی متری (فن بزرگ) برروی خود دارند ، استفاده فرمایید. ( در این روش به دو دلیل صدای کمتری شنیده می شود. اول اینکه فن ۱۲ یا ۱۴ سانتی متری ، دوران کمتری نسبت به فن ۸ سانتی متری دارد و بالطبع میزان صدای آن کمتر است و دوم اینکه این پاورها در هنگام نصب برروی سیستم، موقعیت فنشان در قسمت داخلی سیستم قرار می گیرد و از محیط بیرونی کیس ، فاصله بیشتری خواهند داشت که طبیعتا صدایی شنیده شده از آن کمتر می شود). ولی بهترین و مناسب ترین روش ، جهت تخلیه هوای گرم داخل پاور، استفاده از یک فن ۸ سانتی یا دوفن ۸ سانتی متری ، که یکی در جلوی پاور و دیگری در پشت پاور قراردارند، می باشد. بدیهی است در این روش، گرمای کلیه سطوح داخلی پاور بهتر تخلیه و موجب تثبیت عمر پاور می گردد. ولی نقطه ضعف آن، ایجاد صدایی بیشتر از یک فن ۱۲ یا ۱۴ سانتی متری می باشد. البته استفاده از روش STNC در طراحی کولینگ پاور، کمک بسیاری در کاهش صدای فن پاورها در کلیه سایز های متداول نموده است. در این روش، میزان دوران فن و بالطبع صدای آن ، متناسب با حرارت داخلی پاور و میزان اعمال بار برروی آن ، تنظیم می شود و پیوسته فن در کمترین حالت دوران متناسب با حرارت داخلی پاور، کار می کند.

۷٫     عمر مفید پاور یا MTBF

همانطور که می دانید ، برای هر وسیله الکترونیکی ، میانگین ساعت کارکرد در شرایط استاندارد در نظر گرفته می شود. در مورد پاور، نیز این قضیه بنابر طراحی و کیفیت قطعات داخلی آنها، مابین ۲۰,۰۰۰ تا ۲۰۰,۰۰۰ ساعت تخمین زده می شود. این مورد با قیمت پرداختی شما در هنگام خرید، رابطه ای مستقیم دارد.. بدیهی است که به نفع ما می باشد که یک پاور با  عمر بالاتر را خریداری نماییم ، چرا که به ازای ۳۰ هزار تومان مابه التفاوت ، آن پاور دو برابر عمر خواهد نمود.(البته در شرایط کاری برابر). همانطور که قبلا نیز عنوان شد، در این مبحث شرایط مورد استفاده اهمیت ویژهای دارد. این شرایط در استاندارد و برای تخمین طول عمر مفید پاور ، برمبانی تثبیت ولتاژ/ فرکانس ورودی ، حداکثر لود ۸۰ درصد خروجی ، دمای مشخص محیط ، رطوبت مشخص محیط و… تنظیم و محاسبه می شوند.

۸٫    میزان حرارت ایجاد شده پاور و پایداری حرارتی آن

در منبع تغذیه ای که تهیه می کنید به مسائل حرارتی آن توجه کنید. اگر منبع تغذیه دمای قابل قبولی نداشته باشد برای خنک کردن نیاز بیشتری به فن خواهید داشت و باید به نوبه خود هزینه ای برای تهیه فن، سیم کشیهای مورد نیاز و مدارات خاص آن صرف کنید. امروزه مواد جدیدی به بازار آمده که حرارت را بهتر انتقال می دهند و در کنار استفاده از قطعات با کیفیت بهتر و همچنین رعایت نکات طراحی باعث بهبود قابل توجه در مسایل حرارتی می شود. بعضی منابع ساخته شده از دمای صفر درجه سلسیوس تا دمای ۵۰ درجه سلسیوس و با حداکثر توان خروجی به صورت هوا خنک (Natural air convection cooling ) کار می کنند.

نکته مهم دیگر پایداری حرارتی منبع تغذیه می باشد. یعنی منبع تغذیه در دماهای مختلف کاری خود باید ولتاژ خروجی را تا میزان خوبی ثابت نگه دارد چرا که در فصول مختلف سال، مکانهای مختلف نصب، دستگاههای مجاور و … می توانند دمای محیط را تغییر دهند. پایداری حرارتی در منابع تغذیه با یک عدد مشخص می شود که اصطلاحا به آن Output temperature coefficient می گویند. برای رنج کارکرد دمایی با پایداری حرارتی بسیار خوب، این میزان خطا کمتر از ۰٫۰۲ ± درصد به ازای هر درجه سلسیوس تغییرات دمای سیستم می باشد.

۹٫     ثابت ماندن ولتاژ خروجی

نکته دیگری که در هنگام خرید منبع تغذیه باید به آن توجه کنید ثابت ماندن ولتاژهای خروجی ( به میزان قابل قبول ) در برابر ولتاژ ورودی منبع تغذیه می باشد. یعنی اگر در ولتاژ ورودی تغییری و نوسانی رخ دهد این نوسان وارد سیستم شما نشود. ثابت ماندن ولتاژهای خروجی منبع تغذیه با تغییرات ولتاژ ورودی را اصطلاحا Line regulation می گویند. برای منابع تغذیه دارای Line regulation خوب در خروجی، این میزان خطا کمتر از ۰٫۵ ± درصد به ازای رنج کارکرد ولتاژ ورودی منبع تغذیه می باشد.

مورد مشابه دیگر نیز ثابت ماندن ولتاژهای خروجی منبع تغذیه ( به میزان قابل قبول ) در برابر تغییرات بار خروجی می باشد. ثابت ماندن ولتاژهای خروجی منبع تغذیه با تغییرات جریان خروجی را اصطلاحا Load regulation می گویند. یعنی منبع تغذیه تحت بارهای مختلف (از ۱۰% تا ۱۰۰% )، ولتاژ خروجی ثابتی داشته باشد. برای منابع تغذیه دارای Load regulation خوب در خروجی، این میزان خطا کمتر از ۰٫۵ ± درصد به ازای رنج کارکرد جریان خروجی منبع تغذیه ( از % ۱۰ تا % ۱۰۰ جریان خروجی منبع تغذیه ) می باشد.

۱۰٫   نویز و ریپل خروجی پاور

یکی دیگر از مواردی که بر کارآیی و عمر قطعات کامپیوتر شما اثر گذار می باشد، میزان نویز و ریپل خروجی پاور می باشد. هرچه دامنه این نویز و ریپل بسته تر و محدودتر باشد، آسیب پذیری قطعات کاهش می یابد و کارآیی سیستم شما تثبیت می گردد. توصیه می گردد از پاورهایی استفاده نمایید که میزان نویز و ریپل آنها در کلیه خروجی های مثبت، کمتر از ۱۵۰ میلی ولت در حالت pp باشد.

۱۱٫    PFC و تاثیرات آن بر هارمونیک های ورودی

همانطور که می دانید، هارمونیک ها ، تاثیرات بسیار مخربی بر کارآیی و طول عمر پاور خواهد گذاشت. از طرفی خود پاور سوئیچینگ به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی هارمونیک در تجهیزات الکترونیکی می باشند. به همین جهت اگر در محل مورد نظر خود، از چندین سیستم کامپیوتری نزدیک به یکدیگر استفاده می نمایید، (مانند ادارات ، موسسات ، کافی نت ها و …) بهتر است جهت جلوگیری از آسیب سخت افزارتان و عدم کاهش طول عمر و کارآیی آنها ، از پاورهای دارای آیتم PFC و خصوصا حالت Active PFC آن استفاده فرمایید. از منابع ایجاد این نوع تاثیر می توان به کامپیوترها ،دستگاههای فتوکپی، پرینتر های لیزری وموتورهای دوار با سرعت متغیر اشاره کرد. هارمونیکها باعث افزایش نامناسب جریان می شوند واین افزایش اثر خود رادردماهای بالا نشان داده وباعث خرابی اجزاء تشکیل دهنده پاور و افزایش حرارت داخلی آن می گردد.

۱۲٫   گارانتی معتبر

اغلب افراد در هنگام خرید هر نوع کالایی ، به دلیل اشتیاق اولیه خرید، به مقوله گارانتی و نوع خدمات ارائه شده از سوی ارائه کننده کالا، توجهی ندارند. ولی پس از گذشت مدت زمانی و برخورد با اولین اشکال در کالای خریداری شده، تازه به اهمیت گارانتی آن پی می برند. هر وسیله اکترونیکی ، مکانیکی و … می تواند در طی پروسه مواد اولیه، تولید، کنترل کیفیت، بسته بندی، عرضه و حمل ونقل دچار آسیب فنی و یا فیزیکی گردد. متاسفانه مقوله گارانتی در ایران ، به درستی تعریف و اجرا نمی شود . ولی با این حال می توان در هنگام خرید پاور، با تحقیق از سطح بازار و دوستانی که در زمینه سخت افزار فعالیت و تجربه کافی دارند، با نام شرکت هایی که سابقه مثبتی در زمینه گارانتی دارند آشنا شویم.

دریافت راهنمای کامل و فنی انتخاب پاور : دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی