عنوان بنر
هاست رايگان هاست رايگان

شرکت مهندسان جوان رایانه ساز نورالهدی

DEPARTMENT OF COMMERCE NOOROLHODA

با سلام .شرکت مهندسان جوان رایانه ساز نورالهدی نمایندگی گوشی های لنوو و شرکت نداگستر در اصفهان.با توجه به اینکه گوشی های لنوو در اول راه معرفی خود می باشند و قیمت های بسیار مناسبی نسبت به امکانات خود دارند در نظر داریم تا محصولات خود را با قیمت مناسب جهت عرضه در سطح استان اصفهان و دیگر استانها ارائه نماییم.
لازم به ذکر است سایت این مجموعه تا چند ماه آینده راه اندازی می شود و شما می توانید از این پس مشخصات و اطلاعات محصولات مورد نیازتان را از این سایت تهیه نمایید.
با تشکر
مدیریت شرکت مهندسان جوان رایانه ساز نورالهدی

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۰ ب.ظ

ADSL خود را اینترنتی دریافت کنید

با سلام

لیست قیمت های اینترنت پرسرعت مرکز نور هدی :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۸:۲۰
شرکت مهندسان جوان رایانه ساز نورالهدی
دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۰ ق.ظ

10 لپ تاپ مناسب و کارآمد 3

.

اچ پی پاویلیون تاچ اسمارت اسلیک بوک 15


وزن 2.1 کیلوگرمی، حمل و نقل این لپ تاپ را اندکی دشوار می کند اما در قبال هزینه پرداختی امتیازات خوبی را دریافت خواهید کرد. نمایشگر 15.6 اینچی تی‌افت‌تی لمسی با قبلیت لمس 10 انگشت و واکنش خوب از آن جمله است. با به کار گیری پردازنده AMD A4-4355Mبا فرکانس 1.9 گیگاهرتز، ویندوز 8 عملکرد روانی داشته که با 8 گیگابایت رم و دیسک سخت یک ترابایتی همراهی می شود.

این لپ تاپ فاقد درایو نوری است و البته از قدرت گرافیکی بالایی نیز سود نمی برد. صفحه کلید و ترک پد خوب این دستگاه شما را ناامید نمی کنند. از امکانات ارتباطی آن می توان به درگاه های USB 3و HDMIاشاره کرد. عمر باتری پنج تا هفت ساعته، این مجموعه را کامل می کند.

لنوو آیدیا پد  U410تاچ


با به کارگیری کارت گرافیک انویدیا جی فورس GL710M، لنوو آیدیا پد U410تاچ در اوقات فراغت دانشجویان نیز می تواند آنها را به واسطه اجرای بازی های مختلف سرگرم کند. نمایشگر 14 اینچ تی‌اف‌تی با وضوح 1366×768پیکسل تا حد ممکن قدرت گرافیکی این لپ تاپ را به کار گرفته و به عنوان مثال نرخ جالب توجه 52 فریم در ثانیه در بازی "بایوشاک اینفینیت" با تنظیمات گرافیکی بالا کسب شده است.

پردازنده اینتل Core i5-3337Uاین مجموعه را همراهی می کند. البته چنین پردازنده ای به قیمت عمر پایین باتری تمام شده و مدت زمان حدود دو ساعت و 30 دقیقه را نشان می دهد. به لطف 8 گیگابایت رم، دیسک سخت یک ترابایتی به همراه 24 گیگابایت فضای ذخیره اس‌اس‌دی، تجربه ای سریع و لذت بخش از کار با ویندوز 8 خواهید داشت.

لنوو آیدیا پد Z500 تاچ


این مدل به نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح 1366×768 پیکسل، پردازنده اینتل Core i5-3230M، 8 گیگابایت رم، دیسک سخت با ظرفیت یک ترابایت، کارت گرافیک انویدیا جی فورس GT 740M مجهز است. بر همین اساس، نه تنها گزینه ای مناسب برای انجام امور درسی بلکه سپری کردن اوقات فراغت محسوب می شود. البته عملکرد گرافیکی بالا عمر باتری پایین سه ساعتی را به همراه داشته است.

 لنوو یوگا 11S

لنوو یوگا 11S یک لپ تاپ هیبریدی با نمایشگر 11.6 اینچی است. این دستگاه از پردازنده اینتل Core i7، فضای ذخیره 256 گیگابایتی اس‌اس‌دی و 8 گیگابایت رم سود می برد. بر همین اساس، از قدرت لازم برای انجام فعالیت های مختلف دانشجویی با قابلیت حمل و نقل آسان برخوردار خواهید بود. به رغم کوچک بودن صفحه کلید، کار با آن راحت است. لنوو یوگا 11S فاقد درگاه USB 3 بوده و طول عمر باتری آن در محدوده سه ساعت قرار دارد


۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۲:۰۰
شرکت مهندسان جوان رایانه ساز نورالهدی
شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۵ ب.ظ

۹ چیزی که باید در مورد ویندوز ۱۰ بدانید 1

ویندوز10

دیگر چیزی به عرضه نسخه نهایی سیستم عامل ویندوز ۱۰ باقی نمانده است.تا امروز نسخه های آزمایشی بسیاری از این سیستم عامل منتشر شده و اطلاعات نسبتا کاملی از آن در اختیار ما قرار گرفته است.امروز در یک جمع بندی کوتاه ، ۹ چیزی که باید در مورد ویندوز ۱۰ بدانید را با شما مرور خواهیم کرد.پس در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

از زمان انتشار ویندوز ۸ و نسخه بهبود یافته آن، یعنی ۸.۱، ما بر روی توسعه ویندوز ۱۰ کار می کرده ایم” این جمله را یکی از کارمندان مایکروسافت به منابع خبری گفته است. گفته وی نشان دهنده این است که ویندوز ۸ که بسیاری آن را یکی از نسخه های نا موفق ویندوز می دانند، در واقع پیش نیازی برای ویندوز ۱۰ و ویندوز مدرن بوده است.

در طی سالیان گذشته، شرکت مایکروسافت می خواست با ویندوز ۸ و به دنبال آن ویندوز ۸.۱، از سنت های دیرینه خود فاصله گرفته و با نیاز های جامعه پیش رود. چه ما کاربران دوست داشته باشیم و یا خیر، ویندوز به سمت تبدیل شدن به یک سرویس پیش می رود و روز به روز ظاهر مدرن تری به خود می گیرد.

حدود ۸ ماه از زمان معرفی ویندوز ۱۰ از سوی مایکروسافت و عرضه اولین نسخه پیش نمایش فنی آن می گذرد و در طول این مدت، ویندوز تغییرات بسیاری به خود دیده. بارها ظاهر آن عوض شده و مشکلات متعدد آن رفع شده اند. همه ی این ها به واسطه یک چیز بود، پروژه اینسایدر!

پروژه اینسایدر را در واقع می توان سازنده اصلی ویندوز ۱۰ دانست! چرا که مایکروسافت اعلام کرد که با باز خوردهایتان به ما، ویندوز را آن طوری که می خواهید طراحی می کنیم. افرادی که در این پروژه ثبت نام کرده اند و به احتمال زیاد شما نیز جزو همین دسته هستید، می بایست با بازخوردهای خود، مشکلات و کاستی های بیلد های مختلف ویندوز ۱۰ را اعلام کنند. همچنین می توانند پیشنهادات خود را برای بهتر شدن ویندوز ۱۰ با مایکروسافت در میان گذاشته و در صورت توافق سایر کاربران با ایده شما، مورد مذکور در نسخه های بعدی ویندوز ۱۰ اعمال می شود. این همان چیزی است که ویندوز ۱۰ را شکل می دهد تا با کم ترین نقص برای عموم عرضه شود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۸:۳۵
شرکت مهندسان جوان رایانه ساز نورالهدی
شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۶ ب.ظ

۹ چیزی که باید در مورد ویندوز ۱۰ بدانید 3

۴- چه بر سر منوی استارت خواهد آمد؟

اگر شما صفحه استارت ویندوز ۸ را نمی پسندید، اکنون باید خوشحال باشید! چرا که منوی استارت محبوب با ظاهری مدرن به ویندوز ۱۰ آمده است و سعی در جذب کاربران ویندوز ۷ به این نسخه از ویندوز دارد.

منوی استارت ویندوز ۱۰ ترکیبی از منوی استارت ویندوز ۷ و صفحه استارت ویندوز ۸ است. یعنی شما هنگام باز گردن استارت، با کاشی های زنده ویندوز ۸ و میانبر ها و اعلانیه های ویندوز ۷ رو به رو می شوید و تمام این ها در ظاهری مدرن به نمایش در می آیند. کاشی ها در منوی استارت ویندوز ۱۰ قابلیت شخصی سازی دارند.

باز هم قابلیت Continuum در این مورد خود نمایی می کند و با توجه به نوع دستگاهی که استفاده می کنید، شما را به دسکتاپ و صفحه استارت هدایت می کند

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۸:۲۶
شرکت مهندسان جوان رایانه ساز نورالهدی
شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۳ ب.ظ

۹ چیزی که باید در مورد ویندوز ۱۰ بدانید 2

۱- چه زمانی می توانم به روز رسانی کنم؟ ویندوز ۱۰ چه قیمتی خواهد داشت؟

ویندوز ۱۰ در تاریخ ۷ مرداد عرضه جهانی خواهد شد. کاربرانی که هم اکنون از ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ استفاده می کنند، می توانند در یک سال پس از عرضه ویندوز ۱۰، به روز رسانی ها را به صورت رایگان دریافت کنند. اما اگر از نسخه های قدیمی تر ویندوز استفاده می کنید، می بایست ویندوز ۱۰ را خریداری کنید و باید برای نسخه Home آن ۱۱۹ دلار و برای نسخه Pro آن، ۱۹۰ دلار بپردازید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۸:۲۳
شرکت مهندسان جوان رایانه ساز نورالهدی